Meniu
Prekių krepšelis

Garantija

1.     Garantija pagal įstatymą. Kokybės (komercinė) garantija

1.1.       CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl Prekių trūkumų pareikšti (garantija pagal įstatymą).

1.2.       Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos.

1.3.      LR įstatymai numato, kad garantiniam aptarnavimui reikia turėti pirkimo dokumentą – kasos čekį/pavedimo kopiją, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį, ant kurio yra tiksliai nurodytas įsigytas gaminys. Šis dokumentas patvirtina prekės įsigijimo laiką ir prekę įsigijusį asmenį.

1.4.   Pateikdami prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą, užpildytą garantinį taloną. Garantija negalioja jeigu nenurodytas gaminio numeris, kuris yra tiek ant gamintojo pakuotės tiek ant pačios prekės.

1.5.    Pardavėjo suteikiamas kokybės (komercinės) garantijos terminas:

· Baldo karkasui - 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai;

· Minkštoms baldo dalims - 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai;

· Baldo mechanizmams ir jų komponentams - 6 (šeši) mėnesiai;

· Čiužiniams ir antčiužiniams - 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai;

· Užvalkalams – 6 mėnesių (jeigu per šį terminą sugenda užtrauktukas, išyra siūlė);

1.6.  Kokybės (komercinė) garantija nevaržo Pirkėjo (vartotojo) teisių įsigijus netinkamos kokybės Prekę.

1.7.  Garantija taikoma Lietuvos Respublikos teritorijoje.

1.8.  Čiužinų ir antčiužinių pagrindui suteikiama 2 metų garantija. Jeigu trūkumai bus pripažįstami garantiniais, pardavėjas pašalins trūkumus arba pakeis prekę kita tokios pačios arba labai panašios sudėties čiužiniu ar antčiužiniu.

2.     Prekės kokybės trūkumais nėra laikoma ir garantijos sąlygos nėra taikomos:

2.1.      Atsiimant prekes iš Pardavėjo sandėlio arba pristatymo metu, Pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę prieš jos priėmimą. Pretenzijos dėl prekių kokybės (išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužimai ir kitokio pobūdžio sugadinimai atsiradę transportuojant/surenkant/nešant dėl pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) nėra priimamos iš pirkėjo po prekės atsiėmimo iš Pardavėjo sandėlio arba po pristatymo.

2.2.       Jei prekė atitinka Gamintojo pateiktą kokybės standartą;

2.3.    Tuo atveju, jeigu Pirkėjas Prekes užsako skirtingu metu (t.y. ne tą pačią dieną), Pardavėjas Prekes gali gaminti skirtingu metu (t.y. skirtingomis gamybos partijomis), dėl ko Prekės (kaip skirtingų gamybos partijų gaminiai) gali skirtis (audinio, odos, medienos ir/ar kt. atspalviais) ir tekstūra;

2.4.     Tam tikros Prekių dalys (atraminė dalis už pagalvių, sėdimųjų dalių šonai, ištiesiamasis čiužinys) yra aptraukiami iš pagalbinio audinio, kurio spalva gali skirtis nuo pagrindinio Prekės audinio spalvos;

2.5.    Trūkumams, atsiradusiems dėl: netinkamo naudojimo ir priežiūros; naudojimo ne pagal paskirtį; vagystės; stichinių nelaimių; gaisro; buitinių faktorių; tyčinio sužalojimo; instaliavimo, įrengimo, montavimo ar remonto darbų, atliktų ne Pardavėjo; į/ant Prekių patekusių pašalinių daiktų, medžiagų ar skysčių ir kitų išorinio poveikio sukeltų pažeidimų;

2.6.      Išvaizdos ir/ar kitiems kosmetiniams defektams, atsiradusiems dėl normalaus susidėvėjimo, atsiradusios gobeleno raukšlės, kurios išlyginamos rankos perbraukimu;

2.7.       +/- 5 cm minkštų baldų matmenų nukrypimams, lyginant su katalogo duomenimis;

2.8.       +/- 2 cm čiužinių matmenų nukrypimams, lyginant su katalogo duomenimis;

2.9.      Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumams;

2.10.       Lovos grotelių pakėlimo mechanizmui, jeigu čiužinio svoris yra didesnis kaip 40 kg

2.11.      Visų tipų dovanoms, nepriklausomai nuo to kas yra jų gamintojas.

2.12.       Tarp Pirkėjui pateiktų audinių odų, medienos ir kt. pavyzdžių (biure, kataloguose, interneto svetainėje ir pan.) ir Prekės audinio yra galimi atspalvių, tekstūros, raštų skirtumai;

2.13.      Prekės, pagamintos iš natūralios odos ar dirbtinės odos yra slidesnės, nei pagamintos iš gobeleno;

2.14.    Minkštieji svetainės baldai yra skirti sėdėjimui ir poilsiui, bet ne nuolatiniam naudojimui, kaip miegamojo baldai; Svetainės baldams su miegama funkcija, naudojant kasdieniniam miegojimui, būtinai naudokite antčiužinį arba storesnį paklotą;

2.15.     Baldinio audinio, natūralios odos ir dirbtinės odos laisvumas ant minkšto baldo yra leistinas, nes atsiranda dėl natūralaus audinio tempimosi.

2.16.     Baldiniams audiniams, natūraliai odai, dirbtinei odai ir bendrai baldo išvaizdai;

2.17.      Naudojant prekę, jos minkštumas gali padidėti iki 15 %;

2.18.      Naujiems baldams skleidžiant specifinį kvapą, kuris vėdinant patalpas išnyksta.

2.19.      Prekėms kurių trūkumai buvo aptarti iš anksto ir klientui sutikus dėl jų raštiškai.

2.20.       Išrinkus prekes ne pagal surinkimo instrukcijoje nurodytus brėžinius.

2.21.       Ilgai sandėliuojama, neišpakuota prekė gali prarasti savo prekinę išvaizdą, gali atsirasti porolono susmigimų, audinio ar odos raukšlių;

2.22.      Transportavimo ar sandėliavimo metu, atsiradusios raukšlės ar klostės, atsistatys kelių dienų bėgyje tinkamai sustačius prekę kambario temperatūroje.

2.23.    Natūrali oda gali turėti paviršiaus faktūros nelygumus ir storio skirtumus. Natūralių žymių būvimas, tokių kaip: randai, grūdingos struktūros skirtumai, raukšlės, spalvų skirtumų niuansai yra tikros odos įrodymas, kuris atspindi unikalų gyvūno gyvenimą. Jie nėra laikomi defektu.

2.24.    Prekėms iš ekspozicijos

 

3.     Garantija netaikoma jei:

3.1.      Baldai/čiužiniai nukentėjo nuo gyvūnų. Jų nagai gali įbrėžti odą, audinį, medienos detales. Jų seilės ir prakaitas daro neigiamą poveikį odai ir audiniui;

3.2.     Jei baldas buvo naudojamas ne pagal paskirtį: šokinėta ant minkštų baldų dalių, sėdėta ant baldų atlošų, nugarėlės ir šoninių atramų (porankių), laipiota ar kabėta ant korpusinių baldų stalčių, durelių, lentynų - baldai gali virsti ar kristi, dėl ko kiltų pavojus sveikatai;

3.3.      Jeigu čiužinys buvo naudojamas ne pagal paskirtį: buvo šokinėta, vaikščiota, ilgai sėdėta ant čiužinio krašto. Čiužinys pritaikytas poilsiui gulint. Taip pat jeigu čiužinys nebuvo vartomas pirmus metus kas 3 mėnesius (galva-kojos, viena pusė/kita pusė), tam kad užtikrinti tinkamą čiužinių išsigulėjimą.

3.4.      Nesilaikė baldų/čiužinių priežiūros ir eksploatavimo taisyklių;

3.5.      Paviršiai buvo pažeisti aštriais daiktais;

3.6.     Baldai/čiužiniai buvo laikyti padidinto drėgnumo patalpose;

3.7.      Baldai/čiužiniai buvo valyti abrazyvinėmis priemonėmis;

3.8.      Buvo nuimtos informacinės etiketės;

3.9.      Nepateiktas gaminio numeris;

3.10.   Netinkamai naudoti baldų mechanizmai – jie gali sulūžti, deformuotis, dėl ko kiltų prispaudimų, įstrigimų, sužeidimų, sužalojimų ir kt. panašūs pavojai; prie mechanizmo vidinės dalies kišti pirštus, rankas, kojas, kitas kūno dalis bei pašalinius daiktus – mechanizmo veikiama jėga gali sužeisti, sužaloti, pakenkti baldui;

3.11.    Jeigu ant medinių paviršių buvo statomi šlapi arba karšti indai (pvz.: puodeliai, stiklinės ir pan.), kadangi tiek skysčiai, tiek karštis gali pažeisti paviršių.

3.12.    Baldai/čiužiniai buvo remontuojami pirkėjo arba trečių asmenų.

3.13.    Baldai/čiužiniai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu

4.     Reikalavimų dėl Prekių trūkumų pateikimas

4.1        Reikalavimai dėl Prekių trūkumų gali būti pareiškiami Pardavėjui, jeigu Pirkėjas:

4.2        Prekių trūkumus nustato per garantijos terminą, ir

4.3       Pateikia Pardavėjui raštišką prašymą, kuriame nurodo Prekių trūkumus ir Pirkėjo reikalavimą ir

4.4      Prie prašymo prideda kasos aparato ar pirkimo – pardavimo kvitą, arba kitą Prekių pirkimą pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą, sąskaitą faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekį ir kt).

4.5      Jeigu Pirkėjas neįvykdo 4.2, 4.3, 4.4 punktuose nurodytų sąlygų, Pirkėjo reikalavimas vykdomas tik Pardavėjui sutikus.

4.6      Pirkėjas reikalavimus dėl Prekių trūkumų turi pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės perdavimo Pirkėjui dienos.

4.7      Pirkėjas, pateikęs Pardavėjui reikalavimą dėl Prekių trūkumų, turi sudaryti sąlygas Pardavėjui įvertinti Prekių kokybę, t.y.:

4.8      Pristatyti Prekes jų apžiūrai ir jų kokybės įvertinimui į Pardavėjo nurodytą vietą.

4.9     Prieš pristatant ar atiduodant prekes garantiniam aptarnavimui, remontui ar restauravimui- jas išvalykite, tarpus tarp detalių išsiurbkite, čiužinio užvalkalus išvalykite. Nepalikite augintinio kailio likučių. Perduokite prekę švarią ir tvarkingą. Gamintojas pasilieka teisę Prekės nepriimti jei ji gali kelti antisanitarinę ar alergijos grėsmę.

4.10    Garantijos sąlygas atitinkantys ir pagrįsti Pirkėjo reikalavimai dėl Prekių trūkumų, už kuriuos yra atsakingas Pardavėjas, tenkinami per protingą terminą.

4.11   Garantijos laikotarpiu pakeitus Prekę nauja, pakeitus Prekės dalį, detalę, taip pat bet kokiu kitu būdu pašalinus Prekės trūkumus (atstačius kokybę), garantijos terminas nepratęsiamas ir baigiasi suėjus atitinkamam šiame garantiniame talone nustatytam garantijos terminui.

4.12     Kitas Pirkėjo teises ir pareigas įsigijus netinkamos kokybės Prekę reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir įstatymai.

 

DĖMESIO!

Remiantis mažmeninės prekybos taisyklėmis Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406).

Pirkėjo reikalavimas pakeisti Prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ir/ar komplektiškumas.

 

Svarbu:

Kilus klausimams dėl baldų priežiūros, surinkimo ar valymo instrukcijų būtinai kreipkitės šiais kontaktais [email protected].

 

Garantijos teikėjas:

MB „Okamija“, juridinio asmens kodas 305261975,

buveinės adresas – Perkūnkiemio 13-91, Vilnius,

el. paštas: [email protected]