Garantija
1. Garantija
pagal įstatymą. Kokybės (komercinė) garantija
1.1. CK
6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl Prekių trūkumų pareikšti
(garantija pagal įstatymą).
1.2. Garantijos
terminas pradedamas skaičiuoti nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos.
1.3. LR
įstatymai numato, kad garantiniam aptarnavimui reikia turėti pirkimo dokumentą
– kasos čekį/pavedimo kopiją, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį, ant kurio
yra tiksliai nurodytas įsigytas gaminys. Šis dokumentas patvirtina prekės
įsigijimo laiką ir prekę įsigijusį asmenį.
1.4. Pateikdami
prekę garantiniam remontui būtinai pateikite pirkimo dokumentą, užpildytą
garantinį taloną. Garantija negalioja jeigu nenurodytas gaminio numeris, kuris
yra tiek ant gamintojo pakuotės tiek ant pačios prekės.
1.5. Pardavėjo
suteikiamas kokybės (komercinės) garantijos terminas:
· Baldo karkasui - 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai;
· Minkštoms baldo dalims - 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai;
· Baldo mechanizmams ir jų komponentams - 6 (šeši) mėnesiai;
· Čiužiniams ir antčiužiniams - 24 (dvidešimt keturi)
mėnesiai;
· Užvalkalams – 6 mėnesių (jeigu per šį terminą sugenda
užtrauktukas, išyra siūlė);
1.6. Kokybės (komercinė) garantija nevaržo Pirkėjo (vartotojo)
teisių įsigijus netinkamos kokybės Prekę.
1.7. Garantija taikoma Lietuvos Respublikos teritorijoje.
1.8. Čiužinų ir antčiužinių pagrindui suteikiama 2 metų garantija. Jeigu trūkumai bus pripažįstami garantiniais, pardavėjas pašalins trūkumus arba pakeis prekę kita tokios pačios arba labai panašios sudėties čiužiniu ar antčiužiniu.
2. Prekės
kokybės trūkumais nėra laikoma ir garantijos sąlygos nėra taikomos:
2.1. Atsiimant
prekes iš Pardavėjo sandėlio arba pristatymo metu, Pirkėjas privalo patikrinti
prekių kokybę bei būklę prieš jos priėmimą. Pretenzijos dėl prekių kokybės
(išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužimai ir kitokio pobūdžio sugadinimai
atsiradę transportuojant/surenkant/nešant dėl pirkėjo veiksmų po prekės
priėmimo) nėra priimamos iš pirkėjo po prekės atsiėmimo iš Pardavėjo sandėlio
arba po pristatymo.
2.2. Jei
prekė atitinka Gamintojo pateiktą kokybės standartą;
2.3. Tuo
atveju, jeigu Pirkėjas Prekes užsako skirtingu metu (t.y. ne tą pačią dieną),
Pardavėjas Prekes gali gaminti skirtingu metu (t.y. skirtingomis gamybos partijomis),
dėl ko Prekės (kaip skirtingų gamybos partijų gaminiai) gali skirtis (audinio,
odos, medienos ir/ar kt. atspalviais) ir tekstūra;
2.4. Tam
tikros Prekių dalys (atraminė dalis už pagalvių, sėdimųjų dalių šonai,
ištiesiamasis čiužinys) yra aptraukiami iš pagalbinio audinio, kurio spalva
gali skirtis nuo pagrindinio Prekės audinio spalvos;
2.5. Trūkumams,
atsiradusiems dėl: netinkamo naudojimo ir priežiūros; naudojimo ne pagal
paskirtį; vagystės; stichinių nelaimių; gaisro; buitinių faktorių; tyčinio
sužalojimo; instaliavimo, įrengimo, montavimo ar remonto darbų, atliktų ne Pardavėjo;
į/ant Prekių patekusių pašalinių daiktų, medžiagų ar skysčių ir kitų išorinio
poveikio sukeltų pažeidimų;
2.6. Išvaizdos
ir/ar kitiems kosmetiniams defektams, atsiradusiems dėl normalaus susidėvėjimo,
atsiradusios gobeleno raukšlės, kurios išlyginamos rankos perbraukimu;
2.7. +/- 5 cm minkštų baldų matmenų nukrypimams, lyginant su katalogo duomenimis;
2.8. +/- 2 cm čiužinių matmenų nukrypimams, lyginant su katalogo duomenimis;
2.9. Natūralaus
medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumams;
2.10. Lovos grotelių pakėlimo mechanizmui, jeigu
čiužinio svoris yra didesnis kaip 40 kg
2.11. Visų
tipų dovanoms, nepriklausomai nuo to kas yra jų gamintojas.
2.12. Tarp
Pirkėjui pateiktų audinių odų, medienos ir kt. pavyzdžių (biure, kataloguose,
interneto svetainėje ir pan.) ir Prekės audinio yra galimi atspalvių, tekstūros,
raštų skirtumai;
2.13. Prekės,
pagamintos iš natūralios odos ar dirbtinės odos yra slidesnės, nei pagamintos
iš gobeleno;
2.14. Minkštieji
svetainės baldai yra skirti sėdėjimui ir poilsiui, bet ne nuolatiniam naudojimui,
kaip miegamojo baldai; Svetainės baldams su miegama funkcija, naudojant
kasdieniniam miegojimui, būtinai naudokite antčiužinį arba storesnį paklotą;
2.15. Baldinio
audinio, natūralios odos ir dirbtinės odos laisvumas ant minkšto baldo yra
leistinas, nes atsiranda dėl natūralaus audinio tempimosi.
2.16. Baldiniams
audiniams, natūraliai odai, dirbtinei odai ir bendrai baldo išvaizdai;
2.17. Naudojant
prekę, jos minkštumas gali padidėti iki 15 %;
2.18. Naujiems
baldams skleidžiant specifinį kvapą, kuris vėdinant patalpas išnyksta.
2.19. Prekėms
kurių trūkumai buvo aptarti iš anksto ir klientui sutikus dėl jų raštiškai.
2.20. Išrinkus
prekes ne pagal surinkimo instrukcijoje nurodytus brėžinius.
2.21. Ilgai
sandėliuojama, neišpakuota prekė gali prarasti savo prekinę išvaizdą, gali atsirasti
porolono susmigimų, audinio ar odos raukšlių;
2.22. Transportavimo
ar sandėliavimo metu, atsiradusios raukšlės ar klostės, atsistatys kelių dienų
bėgyje tinkamai sustačius prekę kambario temperatūroje.
2.23. Natūrali
oda gali turėti paviršiaus faktūros nelygumus ir storio skirtumus. Natūralių
žymių būvimas, tokių kaip: randai, grūdingos struktūros skirtumai, raukšlės,
spalvų skirtumų niuansai yra tikros odos įrodymas, kuris atspindi unikalų
gyvūno gyvenimą. Jie nėra laikomi defektu.
2.24. Prekėms
iš ekspozicijos
3.1. Baldai/čiužiniai
nukentėjo nuo gyvūnų. Jų nagai gali įbrėžti odą, audinį, medienos detales. Jų
seilės ir prakaitas daro neigiamą poveikį odai ir audiniui;
3.2. Jei
baldas buvo naudojamas ne pagal paskirtį: šokinėta ant minkštų baldų dalių,
sėdėta ant baldų atlošų, nugarėlės ir šoninių atramų (porankių), laipiota ar
kabėta ant korpusinių baldų stalčių, durelių, lentynų - baldai gali virsti ar
kristi, dėl ko kiltų pavojus sveikatai;
3.3. Jeigu
čiužinys buvo naudojamas ne pagal paskirtį: buvo šokinėta, vaikščiota, ilgai
sėdėta ant čiužinio krašto. Čiužinys pritaikytas poilsiui gulint. Taip pat jeigu čiužinys nebuvo vartomas pirmus metus kas 3 mėnesius (galva-kojos, viena pusė/kita pusė), tam kad užtikrinti tinkamą čiužinių išsigulėjimą.
3.4. Nesilaikė
baldų/čiužinių priežiūros ir eksploatavimo taisyklių;
3.5. Paviršiai
buvo pažeisti aštriais daiktais;
3.6. Baldai/čiužiniai
buvo laikyti padidinto drėgnumo patalpose;
3.7. Baldai/čiužiniai
buvo valyti abrazyvinėmis priemonėmis;
3.8. Buvo
nuimtos informacinės etiketės;
3.9. Nepateiktas
gaminio numeris;
3.10. Netinkamai
naudoti baldų mechanizmai – jie gali sulūžti, deformuotis, dėl ko kiltų
prispaudimų, įstrigimų, sužeidimų, sužalojimų ir kt. panašūs pavojai; prie
mechanizmo vidinės dalies kišti pirštus, rankas, kojas, kitas kūno dalis bei
pašalinius daiktus – mechanizmo veikiama jėga gali sužeisti, sužaloti, pakenkti
baldui;
3.11. Jeigu
ant medinių paviršių buvo statomi šlapi arba karšti indai (pvz.: puodeliai,
stiklinės ir pan.), kadangi tiek skysčiai, tiek karštis gali pažeisti paviršių.
3.12. Baldai/čiužiniai
buvo remontuojami pirkėjo arba trečių asmenų.
3.13. Baldai/čiužiniai
buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu
4. Reikalavimų
dėl Prekių trūkumų pateikimas
4.1 Reikalavimai
dėl Prekių trūkumų gali būti pareiškiami Pardavėjui, jeigu Pirkėjas:
4.2 Prekių
trūkumus nustato per garantijos terminą, ir
4.3 Pateikia
Pardavėjui raštišką prašymą, kuriame nurodo Prekių trūkumus ir Pirkėjo
reikalavimą ir
4.4 Prie
prašymo prideda kasos aparato ar pirkimo – pardavimo kvitą, arba kitą Prekių
pirkimą pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą,
sąskaitą faktūrą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą, mokėjimo kortelės
skaitytuvo čekį ir kt).
4.5 Jeigu
Pirkėjas neįvykdo 4.2, 4.3, 4.4 punktuose nurodytų sąlygų, Pirkėjo reikalavimas
vykdomas tik Pardavėjui sutikus.
4.6 Pirkėjas
reikalavimus dėl Prekių trūkumų turi pareikšti per protingą terminą, bet ne
vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės perdavimo Pirkėjui dienos.
4.7 Pirkėjas,
pateikęs Pardavėjui reikalavimą dėl Prekių trūkumų, turi sudaryti sąlygas
Pardavėjui įvertinti Prekių kokybę, t.y.:
4.8 Pristatyti
Prekes jų apžiūrai ir jų kokybės įvertinimui į Pardavėjo nurodytą vietą.
4.9 Prieš
pristatant ar atiduodant prekes garantiniam aptarnavimui, remontui ar
restauravimui- jas išvalykite, tarpus tarp detalių išsiurbkite, čiužinio užvalkalus
išvalykite. Nepalikite augintinio kailio likučių. Perduokite prekę švarią ir
tvarkingą. Gamintojas pasilieka teisę Prekės nepriimti jei ji gali kelti
antisanitarinę ar alergijos grėsmę.
4.10 Garantijos
sąlygas atitinkantys ir pagrįsti Pirkėjo reikalavimai dėl Prekių trūkumų, už
kuriuos yra atsakingas Pardavėjas, tenkinami per protingą terminą.
4.11 Garantijos
laikotarpiu pakeitus Prekę nauja, pakeitus Prekės dalį, detalę, taip pat bet
kokiu kitu būdu pašalinus Prekės trūkumus (atstačius kokybę), garantijos terminas
nepratęsiamas ir baigiasi suėjus atitinkamam šiame garantiniame talone
nustatytam garantijos terminui.
4.12 Kitas
Pirkėjo teises ir pareigas įsigijus netinkamos kokybės Prekę reglamentuoja
Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir įstatymai.
DĖMESIO!
Remiantis
mažmeninės prekybos taisyklėmis Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą
tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus
dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti
tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka (kodai pagal Kombinuotąją
nomenklatūrą – 9401–9406).
Pirkėjo
reikalavimas pakeisti Prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas
jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ir/ar
komplektiškumas.
Svarbu:
Kilus klausimams
dėl baldų priežiūros, surinkimo ar valymo instrukcijų būtinai kreipkitės šiais
kontaktais garantija@okamibaldai.lt.
Garantijos
teikėjas:
MB „Okamija“, juridinio asmens kodas 305261975,
buveinės adresas – Perkūnkiemio 13-91, Vilnius,
el. paštas: garantija@okamibaldai.lt